מרכז טיפולים מתקדם להחלקות שיער והבראת השיער 03-5279777
 

כיום ילדות צעירות מודעות מאוד למראה שלהן רובן מתחילות להחליק את השיער בעזרת מכשירי עיצוב שונים מחליק שיער -סטרייטנר מייבשיי שיער פנים ועוד...פעולות אלו מזיקות לשיער וגורמות לשחיקה מאסיבית של סיב השיערה ובכך גורמות לשיער להיראות שחוק ועייף מאוד .

ננוקראטין סיסטם מציע פתרון מושלם לשיער בתולי של ילדות החלקת שיער שמחליקה ושומרת על השיער שיראה בריא ומבריק תמיד וללא נזקים עתידיים ,החלקת השיער של ננוקראטין סיסטם מתאימה לילדות החל מגיל 12 הפתרון המושלם עבור ילדות צעירות הסובלות משיער מתולתל ונפוח מאוד החלקת שיער לילדות המושלמת ביותר!!!

תמיד מומלץ לתאם פגישת ייעוץ בכדי לאבחן את השיער בצורה מדויקת יותר ולהתאים את סוג ההחלקה לסוג השיער ולתאם ציפיות ביחד עם הילדה לגבי מראה ההחלקה רמת החלקות הרצויה וכמובן אופן הטיפול השוטף לאחר ביצוע החלקת השיער .

במרכז הטיפולים להחלקות ושיקום השיער ננוקראטין סיסטם מובטחת הצלחה מירבית ושמירה על שיער בריא ללא נזקים לשיער  לכל לקוחה אשר מבצעת החלקת שיער במרכז הטיפולים מובטחת אחריות מלאה להצלחת התהליך !

 

העניקי לשיערך את מה שהוא באמת זקוק לו, בעזרת הטיפול המשקם שלנו RECHARGE לשיער טבעי, המתבצע אצל הספר שלך.  בקרם – נוסחה ייחודית לשיער יבש ופגום המסייע לשיער לשקם את עצמו באמצעות הזנתו במרכיבים חיוניים להשלמת היסודות החסרים, מעניק לו אנרגיה, גמישות וברק.

RECHARGE מחיה ומשקם את השיער הטבעי על ידי טיפול אינטנסיבי מבוסס טכנולוגיית ה- Biomimicry. טיפולRECHARGE מחדיר לחות לשיער, מזין אותו במרכיבים טבעיים המשלימים את היסודות החסרים באמצעות נוסחאות המכילות ויטמינים, תמציות מן הצומח, מינרלים ושמנים אתריים. הוא מסייע בהגנה על השיער מפני נזקים סביבתיים ועושה אותו רך, גמיש ובריא.
גלי עולם של נוחות ומראה שיער מושלם !
בואי לפגישת יעוץ ואבחון השיער במרכז הטיפולים שלנו 1-700-708-228 או מלאי את טופס
 האבחון שלנו