תקנון זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והוא מתייחס לכל המינים.

השימוש בשירותי ה- SMS ו/או סליקה בטלפון באתר יעשה בכפוף לתנאי תקנון זה.
יש לקרוא את התקנון בעיון לפני השימוש באחד או יותר מן השירותים אשר השימוש בהם כפוף לתקנון זה.
השימוש בשירותים אליהם מתייחס התקנון, מעיד על הסכמתך המלאה לתנאי תקנון זה.
הספק רשאי לשנות את תנאיו של התקנון, מעת לעת, ויש לעיין בתקנון זה מעת לעת כדי להכיר את התנאים העדכניים.
הינך מסכים כי בכל עת תהיה מחויב בתנאים העדכניים של התקנון ותנאי השירות.
הגדרות: בתקנון זה, תינתן למונחים הבאים המשמעות המצוינת לצידם, אלא אם כן נאמר מפורשות אחרת:
"הספק": ספק השירותים והתכנים השונים, מנהליו, עובדיו, והפועלים מכוחו, בשמו ומטעמו -
להלן amir-segev ."השירותים": אספקה ו/או הצגה ו/או השמעה ו/או שידור ו/או מתן גישה ו/או מתן אפשרות שימוש ו/או ביצוע פעולות בתכנים והכל בין שאלו נעשים באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות: sms, wap, שיחת טלפון, אינטרנט או בכל צורה אחרת כפי שיציע הספק מעת לעת.
"מכשיר קצה": מכשיר טלפון של אחד מהמפעילים הסלולרים וחברות התקשורת בארץ ו/או כרטיס SIM ו/או כל מכשיר טלפון נייח ו/או סלולרי אחר ו/או מחשב כף יד ו/או מחשב PC ו/או כל מכשיר אחר ממנו ו/או על גביו ניתן להשתמש בשירותים ו/או בתכנים.
"תכנים": טקסט, גרפיקה, צלמיות, תמונות, צילומים, וידאו, קול, צלילים, צילצולים, משחקים, מנגינות וכל שילוב בינהם, אשר הינם חלק מן השירותים ו/או אשר יוזנו על ידי משתמשים באתר הספק ו/או בשירותים השונים.
תשלום:

חיוב לקוחות האתר בגין שימושם בשירותים, יבוצע באמצעות חשבון מכשיר הקצה הרלוונטי ו/או בכל דרך אשר תיבחר על ידי הספק בעתיד. במכשירים במסלול פרי פייד, החיוב יבוצע באמצעות חיוב יתרת הפרי פייד בעת רכישת השירות.
מכל סיבה שהיא על פי שיקול דעתו של הספק ובכפוף לכל דין, רשאי הספק להגביל את שימושך בשירותים, כל חלק מהם, לרבות חסימת היכולת שלך להשתמש בשירותים או כל חלק מהם.
הספק רשאי לשנות, מעת לעת, את תעריפי השירותים השונים והודעה על כך תימסר במסגרת המחירון שיפורסם על יד הספק או על פי שיקול דעת הספק.
השימוש בשירותים השונים תלוי בסוג מכשיר הקצה שברשותך. בטרם השימוש בתכנים ובשירותים השונים עליך לוודא היטב כי מכשיר הקצה ממנו בכוונתך להשתמש בשירותים ובתכנים נתמך ומתאים לאותם השירותים ו/או התכנים. לידיעתך, במקרים מסוימים עשוי להיות חיוב בתשלום גם אם לא הצלחת להשתמש בשירות ו/או בתכנים משום שמכשיר הקצה אליו הם מיועדים לא תומך בהם ולא תהיה זכאי להשבת התשלום. הדבר נכון בעיקר להורדות של צילצולים, תמונות ומשחקים, למכשיר הקצה.
כל בקשה, לשימוש בשירותים המוצעים על ידי הספק, המבוצעת על ידי שליחת הודעת sms תחייב אותך בעלות המוגדרת לאותו השירות, במידה והבקשה אינה תואמת לשירות כלשהו, תקבל על כך הודעה, ותחויב בעלות שליחת הודעת sms רגילה.

כללים לגבי שירותי הספק:       

הספק רשאי להפסיק את הפעלתם של שירותים מסוימים ו/או חלק מהם, לצמיתות ו/או לתקופה מוגבלת, בכל עת, ללא צורך במתן הודעה מראש.
הספק רשאי לכלול בתכנים, לרבות בתכנים הכלולים בשירותים בתשלום, פרסומים ו/או חסויות של צדדים שלישים והינך נותן בזאת הסכמתך לכך.
הספק עשוי לשנות את הרכב, כמות או אופי השירותים הכלולים בכל שירות על פי שיקול דעתו הבלעדי מבלי להודיעך. לא תוכל לטעון כלפי הספק בגין שינוי כאמור.
מספר התכנים הכלולים בשירות, אופים ואופן קבלתם עשוי להשתנות בין רשת סלולרית אחת לאחרת וכן ממכשיר קצה אחד למשנהו.
השירותים יינתנו לגורם אשר נרשם ו/או השתמש בשירותים גם אם אינו בעל מכשיר הקצה. אם אינך בעל מכשיר הקצה הינך מצהיר ומתחייב כי קיבלת את אישורו של בעל מכשיר הקצה להירשם ו/או להשתמש בשירותים ולהחיל חיובים כספיים ואחרים על בעל מכשיר הקצה.

התחייבות לגבי שימוש בשירותים ובתכנים:

הינך מתחייב כי לא תעתיק, תשכפל, תשדר, תשנה, תפיץ, תפרסם, תציג ו/או תשמיע את התכנים וכן לא תשתמש בשירותים ובתכנים למטרות מסחריות ו/או לשם הפקת רווח כספי ו/או אחר.
כל שימוש שלך בתכנים אלו בניגוד להוראות אשר בתקנון זה ו/או על פי כל דין, יזכה את הספק ו/או את ספקי התוכן לפי העניין, בנקיטת אחד או יותר מן הסעדים הקבועים בתקנון זה ובכלל זה חסימה של השימוש שלך בשירותים, העברת פרטיך לצדדים שלישיים על פי כל דין וכד', וזאת מבלי לגרוע מכל סעד אחר העומד לזכות הספק ו/או ספקי התוכן על פי כל דין.
הספק אינו יכול לבקר תכנים המוזנים על ידי משתמשים לאתר או לשירותים לרבות התכנים המוזנים על ידי משתמשים במשלוח הודעות sms. הינך מתבקש להקפיד על הכללים המפורטים להלן. ככל שיובא לידיעת הספק כי אינך מקיים את התנאים המפורטים להלן, הוא יהיה רשאי לפעול נגדך על פי כל דין ולרבות למסור את פרטיך ופרטי בעל ציוד הקצה לצדדים שלישיים ו/או לרשויות החוק ו/או לפעול על פי זכויותיו כמפורט בתקנון זה ובהסכמים אחרים בינך לבין הספק ולא תהיה לך כל דרישה ו/או טענה ו/או תביעה כנגד הספק בגין ביצוע מי מהפעולות דלעיל.

במידה והינך מתחת לגיל 18 חובה לקבל את אישור ההורים ו/או בעל המכשיר לשימוש בשירותים.

הינך מתחייב שלא להשתמש ו/או לפרסם ו/או להזין לאתר ו/או לשירותים (לרבות לא להודעות sms הנשלחות באמצעות האתר) אחד או יותר מן התכנים הבאים:
כל חומר הפוגע או מפר זכויות קנייניות של אחרים או מסלף זכויות ו/או תכנים של צדדים שלישיים - לרבות זכויות קניין רוחני כגון זכויות יוצרים או סימני מסחר. חומר זה כולל, בין השאר, קבצים מוסיקליים (כדוגמת קבצי MP3 ), תוכנות מחשב מוגנות, אמצעים לעקיפת, הסרת או ביטול הגנות דיגיטליות על תוכנות וקבצי מחשב לסוגיהם, תמונות וסרטים מוגנים, תמלילים, תווים, טקסטים או עבודות אמנות שנוצרו בידי אחרים.
כל חומר פורנוגרפי או בעל אופי מיני בוטה, המפר הוראות כל דין או עלול לפגוע ברגשות הציבור.
כל חומר הנוגע לקטינים ומזהה אותם כקטינים או כולל את פרטיהם האישיים או מענם ודרכי ההתקשרות עימם.
כל מידע בטחוני רגיש, או מידע אחר אשר מטבעו רגיש.
כל תוכנת מחשב, קוד מחשב או יישום הכוללים נגיף-מחשב (וירוס),לרבות תוכנות-עוינות הידועות כסוס-טרויאני, תולעים (Worms), ואנדלים (Vandals), יישומים מזיקים (Malicious Applications ) וכיו"ב.
סיסמאות, שמות משתמש ופרטים אחרים, המאפשרים שימוש בתוכנות מחשב, קבצים דיגיטליים, אתרי אינטרנט או שירותים, הטעונים הרשמה או תשלום, בלא תשלום או הרשמה כאמור.
כל חומר בלתי-חוקי, או חומר המעודד, תומך, מסייע, מספק הוראות לביצוע או מנחה בביצוע מעשה המהווה עבירה פלילית לפי דיני מדינת ישראל.
כל חומר המהווה לשון הרע (הוצאת דיבה) על אדם.
כל חומר החושף את פרטיו האישיים או האינטימיים של אדם (לרבות שמו), מבלי שהוא עצמו מסר אותו ו/או חומר הפוגע בפרטיותו ו/או בצנעת אישיותו של אדם.
נושאים שביחס אליהם קיים צו איסור פרסום של בתי משפט.
כל חומר בעל אופי או תוכן טורדני , מעליב, עוין, מאיים, גס, גזעני פוגע ברגשות הציבור.
כל חומר ו/או מסר העשוי להטריד ו/או לפגוע במשתמשים אחרים ולרבות במסגרת הודעות sms אשר תשלח באמצעות האתר ו/או השירותים.
כל חומר המנוגד לכללי השימוש המקובלים באינטרנט או העלול לגרום נזק או לפגוע במשתמשי אינטרנט בכלל, ובלקוחות האתר בפרט.
במידה ותפר אחד או יותר מן התנאים שלעיל, אתה תשפה את הספק בגין כל נזק שיגרם לו כתוצאה מהפרות אלו.

אחריות לגבי התכנים:

הינך מאשר כי הובהר לך מפורשות, כי השירותים והמידע הכלולים באתר מוצעים לך כפי שהם "AS IS". לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הספק בגין התכנים, יכולותיהם, מגבלותיהם, או התאמתם לצרכיך. בכפוף לאמור בתקנון זה.

הספק יפעל כמיטב יכולתו על מנת להעביר את המידע ו/או התכנים בצורה נכונה ומדויקת ככל הניתן, ואולם אין הספק אחראי לתכנים, אמיתותם ונכונות המידע עצמו. הינך מצהיר כי ידוע לך כי אין אפשרות למנוע שגיאות, ליקויים וטעויות בתכנים ו/או בתוכן המידע ו/או בדרך העברתו. בשים לב לאמור לעיל אתה פוטר בזה את הספק מכל אחריות לכל ליקוי או שגיאה בתכנים ו/או במידע, לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בדרך העברתם, או בתוכנו של המידע ולכל אובדן, הפסד או נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או אחר שייגרם, במישרין או בעקיפין, תוך כדי או כתוצאה מהתכנים ו/או מתוכן המידע או מדרך העברתם וזאת מכח כל דין ו/או הסכם.

מובהר בזאת כי אין לבצע כל עסקה או לקבל כל החלטה בהסתמך על התכנים ו/או המידע הניתן במסגרת השירותים השונים מבלי לוודא את נכונותם אצל הגורמים המוסמכים למוסרם, וכל העושה כן עושה זאת על דעתו ואחריותו בלבד. מובהר ומוסכם כי כל שימוש במידע הניתן במסגרת השירותים השונים טעון בדיקה ואימות נוספים על ידיך ויעשה על אחריותך בלבד. כמו כן הינך מצהיר, כי ידוע לך שהשירותים הניתנים אינם ואף אינם מתיימרים להיות משום המלצה ו/או חוות דעת באשר לתוכן המידע המועבר, אמיתותו או מהימנותו.
הספק יפעל כמיטב יכולתו על מנת להעביר את התכנים ו/או המידע במהירות וקרוב ככל שניתן לזמן אמת, אולם יודגש כי יתכן שהמידע יגיע בשיהוי והשירות ניתן בידיעה ובהסכמה לכך.

הגנת הפרטיות:


הספק רשאי להתחקות אחר ולתעד את אופן שימושך בשירותים.
הספק רשאי לעשות כל שימוש שימצא לנכון במידע שייאסף אודותיך ואודות אופן ודרך השימוש שלך בשירותים ואשר אינו מזהה אותך באופן אישי ("מידע בלתי מזהה"). בין היתר, רשאי הספק להעביר מידע שכזה לצדדים שלישיים.
השימוש במידע אודותיך ו/או אודות אופן שימושך בשירותים, אשר מזהה אותך באופן אישי (להלן: "מידע אישי"), מוגבל לשימושים מסחריים ו/או שיווקיים של הספק עצמו ו/או של שלוח מטעמו ו/או לצורך טיוב השירות הניתן לך ו/או לטובת הצעות ו/או הטבות אשר הספק ו/או צדדים שלישיים יתנו לך כמשתמש בעולם השירותים המתקדמים שמציע הספק.
הינך מאשר בזה כי יהיו שימושים ו/או שירותים בהם פרטי מכשיר הקצה בו אתה עושה שימוש יועברו, אם כחלק מפעולת השירות ואם מסיבה אחרת, לידיעת הנמענים גם אם בחרת שבמקרים אחרים מספר מכשיר הקצה שלך לא יהיה ניתן לזיהוי.
הינך נותן בזאת את הסכמתך, כי הספק או מי מטעמו יפנו אליך, מעת לעת, על מנת לעדכן אותך על השירותים המתקדמים בהצעות מסחריות, פרסומיות ושיווקיות של הספק ו/או של הספק בשיתוף עם צדדים שלישיים ו/או של צדדים שלישיים בלבד באמצעות טלפון, פקס, sms, דואר ו/או אי מייל.
חלק מהשירותים, יאפשרו לך ליצור קשר ישיר עם צדדים שלישיים שאינם בשליטת הספק. במסגרת קשר זה, יתכן ותידרש ו/או תבחר, למסור מידע כלשהו ו/או מידע אודותיך ייאסף ללא הסכמתך ו/או ידיעתך על ידי אותם צדדים שלישיים. הספק אינו אחראי לפעולתם של אותם צדדים שלישיים ועל כן לא ישא בכל נזק, לרבות פגיעה בפרטיותך, על ידי אותם צדדים שלישיים.

אבטחת מידע:

הספק ינקוט בכל הצעדים הסבירים לאבטחת המידע הנמסר על ידיך, עם זאת הספק אינו יכולים לאבטח את מערכות המידע והתקשורת אבטחה מושלמת מפני חדירות בלתי מורשות ושימוש אסור של צדדים שלישיים. לפיכך הספק לא ישא בכל אחריות, ישירה או עקיפה, במקרים של גילוי ושימוש במידע הנמסר על ידיך הנובע, במישרין או בעקיפין, מחדירות בלתי מורשות של אחרים או כתוצאה ממעשים ו/או מחדלים אשר אינם בשליטתם.

דין ומקום שיפוט:

על תקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של הסכם זה יחולו דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור לתקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של הסכם זה תהא לבתי המשפט המוסמכים בעיר תל-אביב יפו.