מרכז טיפולים מתקדם להחלקות שיער והבראת השיער 03-5279777

 



ריפוי השיער  בלילה

מהפכה בתחום שיקום שיער פגום

"NUTRITIVE טוטאל ריפר טריטמנטמעכשיו הדור החדש של שיקום  מכיל את הנוסחה הייחודית והמתקדמת של שילוב ייחודי של חומצות אמינו זהות לאלו ששיער מאבד בתהלכים כימים. הנוסחה המהפכנית החדשה של "NUTRITIVE טוטאל ריפר טריטמנט"  מצפה וחודרת לעומק השערה בדיוק למקומות שמהן אבדו חומצות האמינו. "נוטרטיב" פותח במיוחד כדי להעניק לשיער מראה מבריק ובריא, מהשורש ועד לקצה.

אין זה מפתיע, אם כך, שהמרכיב העיקרי בשיער (כ-70%) גם הוא חלבון, המכונה קראטין. חלבונים מורכבים מחומצות אמינו שונות, והקראטין מכיל כעשרים חומצות כאלה. אלה הם אבני הבניין של השיער, החיוניים למרקם ולמראה שלו.

 

לעיתים קרובות סובל שיערנו מגורמים חיצוניים, מזיקים, קשקשים, קצוות מפוצלים, נשירת שיער – כל אלה הן תופעות מוכרות.

לתופעת הקשקשים המוכרת, לרוב כבר כמעט ולא מתייחסים. אבל לעיתים קרובות היא מעידה על מצב בריאותי כללי לקוי.

·                          במידה והתופעה נמשכת זמן רב, מומלץ להיבדק ע"י רופא : ייתכן וקיימים שינויים הורמונאליים, מחלות גניקולוגיות ואף כן מחלות כרוניות במערכת העיכול.

·                          נסו להימנע מאכילת דברים מזון מלוח במיוחד, אכילת כמות גדולה של פחמימות שומנים כבדים ותבלינים.

·                          השתמשו בקומפלקס ויטמינים מיוחד לשיער ולעור.

·                          ניתן גם להשתמש בשמפו נגד קשקשים, אבל כך שהם ייעלמו לא בהכרח מהווה פתרון לבעיה. חשוב להבין מה היא הסיבה האמיתית להופעת הקשקשים שוב ושוב.

·                          הפתרון הטוב ביותר הן תרופות אשר ימליץ מומחה ( לרוב רופא טריקולוג ) לאחר אבחון שיער וקרקפת.

·                          כמו כן רופא יכול ללמד אתכם כיצד לעסות את ראשכם ובכך לשפר את זרימת הדם בקרקפת או להמליץ לכם על טיפול פיזאוטרפי כגון אלקטרוטרפיה וטרמוטרפיה.

 

במילים אחרות, למומחים יש מגוון אפשרויות מודרניות להחזיר לשיערם מראה יפה ובריא.

בעקבות השפעה פיזית או כימית רקמות השיער נהרסות, השיער מתייבש ומעבד את הברק שלו. לפיכך, אם עברתם סלסול כימי או הבהרת שיער – הרסתם אותו מבפנים, אנו ממליצים לכם להפנות תשומת לב למספר המלצות לריפוי שיערכם הפגום.

·                          שטיפה עדינה – לאחר כל השפעה אגרסיבית השיער נהיה רגיש יותר, ולא כדאי לשטוף אותו במשך שלושת הימים הבאים. לאחר שלושה ימים אידיאלי לשטוף בשמפו רך במיוחד לשיער פגום.

 

·                          שיקום במהלך הלילה"NUTRITIVE טוטאל ריפר טריטמנט לאחר השפעה כמיכלית כלשהי נעלמים קשרים אשר מעניקים לשיער כוח וגמישות. טיפול לריפוי בעזרת משקם שיער פגום לאחר 7 ימים : יש למרוח ת "NUTRITIVE טוטאל ריפר טריטמנט בערב על שיער יבש ולסרק. במהלך הלילה המרכיבים ייספגו בשיער ויתחיל לשקם קשרים הרוסים. בבוקר למחרת מומלץ על שטיפה קלילה  של השיער.

 

·                          הענקת אנרגיה –מסכת שיקום  NUTRITIVE טוטאל ריפר טריטמנט מכילה  חומרים מזינים כגון מכילה צמחים תמצית אשכוליות, ג'ינסנג, ומיצוי וקמומיל, חלבונים, וחומצות אמינו קולגנים ופרוטאין משי , לחות וחומרים המזרזים את צמיחת השיער :.

 

·                          שמן חםשמן לטיפוח ושיקום שיער -VITAL  מחזק את השיער ללא השארת סימני שומן. הסוד שלו נובע מקומבינציית מרכיבים חדשה –מקרטין ופרוטאין – הידרוליזטים פלוס השפעה טרמית. את בקבוקוני השמן הסגורים יש לחמם במשך 2 דקות התוך מים חמים, לפתוח למרוח על שיער רטוב. תחת השפעת החום המרכיבים משפיעים על השיער היטב, תמו לשן להיספג ואז שטפו את שיערכם.

 

·                          צבעים צמחייםNUTRITIVE COLOR- טוטאל ריפר טריטמנט קצף צבע על בסיס צמחי עוזר בשיקום שיער דהוי, במגביל הוא מרפא את השיער ע"י היווצרות שכבת מגן על רקמת השיער  מעניק צבע  וברק טבעי.

 

·                          מאמץ יתר – אם שיערכם פגום, אל תייבשו אותו בעזרת מייבש שיער (פן) עדיף לתת לו להתייבש באופן טבעי.

 

טיפול בקצוות מפוצלים :

·                          ישנם חומרים מסוימים אשר יכולים להדביק את התאים באופן זמני אך כדאי להתחיל את הטיפול בבעיה בשלב כמה שיותר מוקדם על מנת להגן על הקצוות הרגישים.

·                          התמידו על קיצור השיער פעם ב 6-8 שבועות, בעזרת כך תמנעו את תופעת הקצבות המפוצלים. לפני חפיפת השיער מרחו על קצוות השיער כמות קטנה של חומר מרפא, טיפול זה יעזור לשיערך לחזור למצבו הבריא במהרה.

 

מספר עצות לעתיד. בפעם הבאה כאשר אתם עושים טיפול כימי כלשהו לשיערכם כמו למשל סלסול, בקשו מהמומחה להשתמש במהלך הטיפול באמצעים מזינים לשיער. בעזרתם תוכלו לרפא את החלקים הפגומים בשיער. צירוף גופרית , למשל, במהלך הסלסול, במיוחד בחלקים הפגומים, יותר "שלד מלאכותי" המחזק את השיער. חומרים מזינים כמו חומצות אמינו, פולימרים וויטמינים, מכסים את השיער בשכבת מגן. כמו שאנכם רואים, ניתן לטפל בשיער פגום במגוון רב של דרכים.
על תחסכו בזמן ובכוחות, השיער יחזיר לכם – יישאר תמיד יפה ומלא בריאות.

 

 

חשוב לזכור : צבע  לשיער  מחמיר  את  הסדקים  ומגביר  נזק  לשערות. 

איך  נראה  שיער ניזוק  שמש ? 

שיער  ניזוק  שמש  קל  לזיהוי.   הוא   בדרך  כלל יבש ,  וקשה  לסירוק.   קצות השיער  מפוצלות  וקשה  לו להישאר   בקביעות מתולתל או  מסורק   בצורה  יפה.   בניגוד  לתאי  העור   שיכולים  לחדש  את עצמם  השערה  מורכבת  מתאי  מתים  -   שלא  יכולים  להתחדש  או  להילחם  בחומרים מייבשים ומחמצנים. 

איך  מחזירים  את החיות לשיער ?

שלב  א:  ניקוי השיער   מתחיל   בשמפו  עדין   עשיר  בלחות.  לא  מומלץ  להשתמש  בקונדישנר  המיועד לשטיפה.   קונדישנר  מסוג  זה  משאירים לעיתים שאריות לא רצויות על השיער  - ובמקום להועיל  מקשים על הסירוק. 

שלב ב:  תוספת לחות  לשיער

במקום  קונדישנר - כדאי לאחר  החפיפה  להשתמש  במסכת "NUTRITIVE טוטאל ריפר טריטמנט".  מסיכת לחות טובה  מכילה  את כל חומרי התזונה  והלחות  שהשיער  זקוק להם.   ככל  שהמסכה  תהיה יותר זמן  על השיער  היא  תועיל יותר. השיטה  הטובה  ביותר לשימוש  במסכה  היא   להשאיר  אותה  על שיער  לח למשך  כשעה .  עטיפה   בשיער  במגבת   תגביר  את היעילות.

שמפו,  מסיכות שיער  עם   חומרים טבעיים  - האם זה  באמת מועיל ??

מאחר ורק  חלק  קטן  מהחומרים  שמורחים על  השיער  נספג  פנימה  ו/או מגיע  לשורשי  השיער - יש חילוקי  דעות לגבי  יעילות תוספת  חומרים טבעיים  לשיער.  בין  החומרים  שבכל  זאת  כדאי לחפש  הם  חלבון  סויה, לציטין  מיוצר  מביצים, שמן  נבט חיטה, שמן חמניות, חלבוני  אורז, וויטמינים  כמו   B5  (פנטנול).

מה לגבי  חימום  השיער ? 

כשהשיער  פגוע  -  הוא  רגיש יותר  לחום  הגבוה שמופק   במכשירים  להחלקת  שיער.  מומלץ  ככל  שניתן להפחית בשימוש  בהם   עד  להתאוששות  מליאה  של השיער  מנזקי  הקיץ. 

איך  להבריש שיער פגוע ?  

הברשת  השיער  היא  טובה  לשיער ולעור  הקרקפת.  היא גורמת  ל"עיסוי" הקרקפת,  מגבירה  את  זרימת הדם  סביב  זקיקי השיער ,  ועוזרת  לפיזור אחיד  של השומן  הטבעי של העור  לכל אורך  השערה.  כשהשיער  רגיש ופגוע -  חשוב  להקפיד על שימוש  במברשות   שיער  טבעי  רך

 


Go Back  Print  Send Page